مطالب مرتبط:
معماری برنامه درسی دانشگاه فرهنگیان مورد بازنگری قرار می گیرد/ جذب 3 هزار نخبه به دانشگاه فرهنگیان در سال جاری
برنامه کاهش وزن طی 40 روز با مصرف قرص امگا 3
آغاز برنامه های شهادت امیر دیپلماسی مقاومت در زادگاهش
برنامه مبارزات چهار تکواندوکار ایران در رقابت های جهانی
ادعاهای ویتکاف درباره برنامه هسته ای صلح آمیز ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 اردیبهشت 1404 ساعت 10:102025-05-10اجتماعي

ساختار برنامه درسی دوره متوسطه دوم و کنکور، مانع جدی تحقق برنامه های تحولی


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نسل جدید نیازمند معلمانی با مهارت های فناوری اطلاعات، خلاقیت، نوآوری و مهارت های ارتباطی است.

- ساختار برنامه درسی دوره متوسطه دوم و کنکور، مانع جدی تحقق برنامه های تحولی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: نسل جدید نیازمند معلمانی با مهارت های فناوری اطلاعات، خلاقیت، نوآوری و مهارت های ارتباطی است.

به گزارش ایسنا، سیدمصطفی آذرکیش در دیدار صمیمی و تخصصی با معلمان نمونه کشوری که در تهران برگزار شد، بر خلاقیت و نوآوری در تدریس تاکید کرد و نسل جدید معلمان را سرمایه های انسانی با مهارت های بالای ارتباطی خواند و گفت: یکی از موانع تحول، وابستگی به رفتارهای گذشته است.

نسل جدید نیازمند معلمانی با مهارت های فناوری اطلاعات، خلاقیت، نوآوری و مهارت های ارتباطی است.

وی در ادامه ضمن اشاره به دنیای متاورس افزود: دنیای امروز با گذشته قابل قیاس نیست و آموزش و پرورش باید بتواند خود را با این تحولات سریع وفق دهد؛ چراکه تجربه دوران کرونا نشان داد، معلمان توان استفاده از آموزش ترکیبی را دارند، اما برای تداوم این مسیر، مهارت در فناوری های نوین برای معلمان یک ضرورت انکارناپذیر است.


برچسب ها: مهارت های - مهارت - وزارت آموزش و پرورش - نسل جدید - معلمان - برنامه - متوسطه
آخرین اخبار سرویس:

ساختار برنامه درسی دوره متوسطه دوم و کنکور، مانع جدی تحقق برنامه های تحولی

ساختار برنامه درسی دوره متوسطه دوم و کنکور، مانع جدی تحقق برنامه های تحولی