ضرورت ورود تیم توانبخشی در مدارس ابتدایی/شیوع 6 درصدی اختلالات یادگیری در کودکانسید علی حسینی روز یکشنبه در یک نشست خبری که در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، افزود: بسیاری از اختلالات یادگیری در دوره پیش دبستانی و مقاطع اول و دوم ابتدایی شناسایی می شوند و ورود تیم توانبخشی در این مدارس کمک فراوانی به تشخیص و درمان به موقع می شود. - سید علی حسینی روز یکشنبه در یک نشست خبری که در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، افزود: بسیاری از اختلالات یادگیری در دوره پیش دبستانی و مقاطع اول و دوم ابتدایی شناسایی می شوند و ورود تیم توانبخشی در این مدارس کمک فراوانی به تشخیص و درمان به موقع می شود. رییس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به شیوع 6 درصدی اختلالات یادگیری در کودکان و تاکید بر ضرورت ورود تیم توانبخشی در مهدهای کودک و مدارس ابتدایی، گفت: دسترسی عادلانه به خدمات توانبخشی برای کودکانی که دچار اختلالات یادگیری، جسمی و حرکتی هستند از طریق پوشش بیمه ای ضروری است. به گزارش ایرنا، سید علی حسینی روز یکشنبه در یک نشست خبری که در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی برگزار شد، افزود: بسیاری از اختلالات یادگیری در دوره پیش دبستانی و مقاطع اول و دوم ابتدایی شناسایی می شوند و ورود تیم توانبخشی در این مدارس کمک فراوانی به تشخیص و درمان به موقع می شود. برچسب ها: توانبخشی - اختلالات یادگیری - سلامت اجتماعی - دانشگاه علوم - اختلالات - اول و دوم ابتدایی - دوره پیش دبستانی |
آخرین اخبار سرویس: |