مطالب مرتبط:
حاجی میرزایی: نهضت توسعه عدالت آموزشی دغدغه اصلی رییس جمهور است
حاجی میرزایی: نهضت توسعه عدالت آموزشی دغدغه اصلی رییس جمهور است
ویدئویی جالب از خیمه های لاکچری حاجی های قطر و امارات در مکه
کشف 18هزار لیتر سوخت قاچاق از یک بارانداز در شهرستان حاجی آباد
خیمه های لاکچری حاجی های قطر و امارات در مکه (فیلم)
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 خرداد 1404 ساعت 03:102025-06-07سياسي

حاجی میرزایی: باید از رویکرد بخشنامه ای به سمت مدیریت خلاق حرکت کنیم


رییس دفتر رییس جمهور در جلسه توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم بر به کارگیری ظرفیت های نهفته در جامعه در پیشبرد اهداف نهضت توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم تأکید کرد.

- حاجی میرزایی: باید از رویکرد بخشنامه ای به سمت مدیریت خلاق حرکت کنیم رییس دفتر رییس جمهور در جلسه توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم بر به کارگیری ظرفیت های نهفته در جامعه در پیشبرد اهداف نهضت توسعه عدالت آموزشی با مشارکت مردم تأکید کرد.

به گزارش نیز بر ارتقا و توسعه نظام آموزشی تأکید وافر دارند.

حاجی میرزایی افزود: در گذشته آن گونه که باید به این وزارتخانه توجه نمی شد، ولی اکنون به لطف خدا این وزارتخانه مورد توجه دولت و نظام قرار گرفته است و آموزش و پرورش به گفتمان ملی تبدیل شده است و باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه باید از رویکرد بخشنامه ای به سمت مدیریت خلاق حرکت کنیم، اظهار کرد: زمانی مشکلات یک جامعه مرتفع می شود که همه افراد در همه سطوح، در حل مسائل آن مشارکت داشته باشند.

رییس دفتر رییس جمهور با تأکید بر اینکه مدیران باید فعالانه در میدان عمل پای کار توسعه عدالت آموزشی باشند، گفت: دکتر پزشکیان نیز بر اشراف مدیران از اهداف این طرح و پیشبرد اقدامات آن توسط مدیران تأکید دارد و بارها تأکید کرده اند که مدیریت موفق از پشت ص


برچسب ها: عدالت آموزشی - مشارکت مردم - رییس دفتر رییس جمهور - حاجی میرزایی - آموزشی - آموزش - دفتر رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

حاجی میرزایی: باید از رویکرد بخشنامه ای به سمت مدیریت خلاق حرکت کنیم

حاجی میرزایی: باید از رویکرد بخشنامه ای به سمت مدیریت خلاق حرکت کنیم