یک جشنواره تعاملی با محوریت خدمات دیجیتالویستامدیا با هدف تسهیل دسترسی جامعه به محتواهای فرهنگی و ایجاد تجربه ای تعاملی برای مخاطبان خود، همکاری جدیدی را با فیلیمو و میلی آغاز کرد. - ویستامدیا با هدف تسهیل دسترسی جامعه به محتواهای فرهنگی و ایجاد تجربه ای تعاملی برای مخاطبان خود، همکاری جدیدی را با فیلیمو و میلی آغاز کرد. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ایرانسل، ویستامدیا با تمرکز بر ارائه خدمات محتوایی، تجربه ای تعاملی و مبتنی بر مشارکت فعال را برای کاربران فراهم کرده و تلاش دارد از طریق ایجاد یک رقابت جذاب، ارتباط میان کاربران و سرویس های دیجیتال را تقویت کند. طراحی و اجرای این همکاری، توسط یلوادوایز ویستامدیا و با مشارکت پلتفرم نمایش خانگی فیلیمو و وب سایت و اپلیکیشن خرید و فروش آنلاین طلا میلی ، در مسیر هم افزایی برای توسعه بازار خدمات محتوایی و دیجیتال کشور، انجام شده است. در قالب این کمپین که با هدف افزایش آگاهی عمومی، ارتقای سطح تعامل کاربران و تبدیل مخاطبان آنلاین به کاربران فعال، اجرا شده، یک صفحه اینترنتی اختصاصی طراحی شده است و کاربران با ورود به این صفحه و ثبت نام، امکان شرکت در رقابت را پیدا می کنند و با انجام مجموعه ای از مأموریت ها در بازه زمانی 30 روزه، امتیاز جمع آوری می کنند. برچسب ها: خدمات محتوایی - دیجیتال - همکاری - فیلیمو - خدمات - کاربران - مخاطبان |
آخرین اخبار سرویس: |