مطالب مرتبط:
رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات در سامانه «فواد» سرعت گرفت
وزیر ارتباطات: سرعت رسیدگی به شکایات در سامانه «فواد» به کمتر از 2 ساعت رسیده است
شفافیت به بازار مسکن از طریق سامانه املاک و اسکان بازگشت
شفافیت به بازار مسکن از طریق سامانه املاک و اسکان بازگشت
محسنی اژه ای: فرایند های رسیدگی به پرونده های قضایی را کوتاه کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 خرداد 1404 ساعت 02:152025-05-30فناوري

هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه «فواد» سرعت گرفت


ستار هاشمی با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه «فواد» دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از 2 ساعت رسیده است.

- هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه فواد سرعت گرفت ستار هاشمی با اشاره به راه اندازی پایلوت سامانه فواد دراستان قزوین برای رسیدگی به شکایات مردم از کارمندان ادارات گفت:سرعت رسیدگی به شکایات از طریق این سامانه به کمتر از 2 ساعت رسیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار متن کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس درباره سامانه فواد نوشت: ️سامانه فواد آغاز فصل جدیدی از خدمات دولت الکترونیک است که وزارت ارتباطات با همکاری سازمان اداری و استخدامی و سایر نهادها و بخش ها اقدام به پیاده سازی آن نموده و سرعت رسیدگی به شکایات آن طبق اعلام مسئولین به زیر 2 ساعت رسیده است.

وی افزود: این طرح در استان قزوین آغاز شده و در دیگر استان ها نیز پیاده سازی خواهد شد.


برچسب ها: سامانه - رسیدگی - شکایات - ستار هاشمی - هاشمی - ارتباطات و فناوری اطلاعات - سازمان اداری و استخدامی
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه «فواد» سرعت گرفت

هاشمی: زمان رسیدگی به شکایات مردم از طریق سامانه «فواد» سرعت گرفت