ضرورت پاسخگویی به مطالبه مردم در حوزه ارتقای کیفیت ارتباطاتوزیر ارتباطات در نشست پایش کیفیت شبکه های ارتباطی کشور بر «ضرورت پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم در حوزه بهبود و ارتقای کیفیت شبکه» تاکید کرد. - وزیر ارتباطات در نشست پایش کیفیت شبکه های ارتباطی کشور بر ضرورت پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم در حوزه بهبود و ارتقای کیفیت شبکه تاکید کرد. به گزارش ایسنا، سید ستار هاشمی_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در این جلسه که با حضور مدیران عامل اپراتورهای ثابت و سیار برگزار شد، پس از شنیدن نظرات و چالش های مطرح شده از سوی فعالان بخش، حفظ کیفیت خدمات را حداقل انتظار از اپراتورها دانست و افزود: با تقسیم کار مشخص و قابل پیگیری، می توان به بهبود وضعیت کمک کرد. هاشمی، رقابت سالم را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اگر اقتصاد این بخش گسترش یابد، همه ذی نفعان سود خواهند برد. وی، حضور همه بازیگران عرصه ارتباطات در جلسه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همگی به مسائل بخش آگاه هستیم و باید تلاش کنیم با همکاری یکدیگر، مشکلات را در جهت خدمت به مردم گام به گام حل کرده تا روند توسعه دچار رکود نشود. وزیر ارتباطات در ادامه چالش قطع برق را نیز آزاردهنده عنوان کرد و گفت: باید برای کاهش اثرات قطعی برق تدبیر شود. برچسب ها: وزیر ارتباطات - اپراتورها - اپراتورهای ارتباطی - ارتباطات - مطالبه مردم - کیفیت - پاسخگویی |
آخرین اخبار سرویس: |