مطالب مرتبط:
لزوم پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم
لزوم پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم
خون شهدا تضمین امنیت کشور است / مقابله با شوتی ها مطالبه به حق مردم
توضیحات وزیر ارتباطات درباره افزایش 75 درصدی هزینه اینترنت
عکس| واکنش معاون ارتباطات دفتر معاون اول رییس جمهور به توییت حمید رسایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 خرداد 1404 ساعت 14:152025-05-29فناوري

ضرورت پاسخگویی به مطالبه مردم در حوزه ارتقای کیفیت ارتباطات


وزیر ارتباطات در نشست پایش کیفیت شبکه های ارتباطی کشور بر «ضرورت پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم در حوزه بهبود و ارتقای کیفیت شبکه» تاکید کرد.

- وزیر ارتباطات در نشست پایش کیفیت شبکه های ارتباطی کشور بر ضرورت پاسخگویی درست اپراتورهای ارتباطی به مطالبه مردم در حوزه بهبود و ارتقای کیفیت شبکه تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، سید ستار هاشمی_ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات_ در این جلسه که با حضور مدیران عامل اپراتورهای ثابت و سیار برگزار شد، پس از شنیدن نظرات و چالش های مطرح شده از سوی فعالان بخش، حفظ کیفیت خدمات را حداقل انتظار از اپراتورها دانست و افزود: با تقسیم کار مشخص و قابل پیگیری، می توان به بهبود وضعیت کمک کرد.

هاشمی، رقابت سالم را ارزشمند دانست و اظهار کرد: اگر اقتصاد این بخش گسترش یابد، همه ذی نفعان سود خواهند برد.

وی، حضور همه بازیگران عرصه ارتباطات در جلسه را مثبت ارزیابی کرد و افزود: همگی به مسائل بخش آگاه هستیم و باید تلاش کنیم با همکاری یکدیگر، مشکلات را در جهت خدمت به مردم گام به گام حل کرده تا روند توسعه دچار رکود نشود.

وزیر ارتباطات در ادامه چالش قطع برق را نیز آزاردهنده عنوان کرد و گفت: باید برای کاهش اثرات قطعی برق تدبیر شود.


برچسب ها: وزیر ارتباطات - اپراتورها - اپراتورهای ارتباطی - ارتباطات - مطالبه مردم - کیفیت - پاسخگویی
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت پاسخگویی به مطالبه مردم در حوزه ارتقای کیفیت ارتباطات

ضرورت پاسخگویی به مطالبه مردم در حوزه ارتقای کیفیت ارتباطات