افزایش خدمات الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات به 52 خدمتسازمان فناوری اطلاعات ایران با افزایش خدمات الکترونیک به 52 خدمت، گام بلندی در تحقق دولت هوشمند برداشت. - به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان فناوری اطلاعات ایران؛ بیتا کیامهر، رییس مرکز هوشمند سازی و امنیت فضای مجازی سازمان فناوری اطلاعات ایران، ضمن اعلام خبر افزایش تعداد خدمات الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات به 52 خدمت اظهار داشت: در راستای تحقق اهداف دولت هوشمند و تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات الکترونیک، این خدمات در حوزه های دولت الکترونیک، شبکه ملی اطلاعات، کسب وکار اینترنتی، امنیت و سامانه های ملی از طریق پنجره واحد دولت هوشمند، میز خدمت و پرتال رسمی سازمان به آدرس eservices. ito. gov. ir ارائه می شود. وی افزود: این خدمات شامل اخذ مجوز سامانه های جدید، اتصال به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند (SSO)، ارائه سرویس های استعلامی، خدمات مرکز داده دولت الکترونیک، امضای دیجیتال، خدمات ابری، تعرفه گذاری شبکه ملی اطلاعات، ثبت منابع عددی، ارزیابی و رتبه بندی ارائه دهندگان خدمات مراکز داده، ارائه پروانه آزمایشگاه های امنیت، تعیین صلاحیت نهادهای ارائه دهنده خدمات ممیزی مراکز داده است. کیامهر با اشاره به دسترسی پذیری خدمات از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور، خاطرنشان کرد: علاوه بر میز خدمت و پنجره ملی خدمات دولت هوشمند، خدماتی نظیر ص برچسب ها: سازمان فناوری اطلاعات - فناوری اطلاعات - خدمات الکترونیک - الکترونیک - اطلاعات - دولت هوشمند - خدمات |
آخرین اخبار سرویس: |