مشترکان چگونه خسارت ناشی از برق را دریافت کنند؟مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با تشریح روند پرداخت خسارت به مشترکانی که دچار آسیب یا خسارت ناشی از برق شده اند، اعلام کرد: حق بیمه ای که ماهانه از مشترکان دریافت می شود، - مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با تشریح روند پرداخت خسارت به مشترکانی که دچار آسیب یا خسارت ناشی از برق شده اند، اعلام کرد: حق بیمه ای که ماهانه از مشترکان دریافت می شود، پشتوانه ای برای جبران این خسارت هاست و مشترکان می توانند با مراجعه به سامانه و ارائه مدارک لازم، خسارت خود را پیگیری کنند. عبدالامیر یاقوتی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به مبنای قانونی دریافت مبالغی تحت عنوان حق بیمه خسارت مشترکان گفت: مطابق ماده 12 قانون الحاق 2، شرکت های خدمات رسان برق و گاز موظف هستند برای جبران خسارات ناشی از حوادثی مانند برق گرفتگی، آتش سوزی یا انفجار که ناشی از آسیب به شبکه یا تأسیسات برقی هستند، از طریق قرارداد با شرکت های بیمه گر، این خسارات را جبران کنند. او ادامه داد: برای این منظور، مبلغی به عنوان حق بیمه در قبوض برق مشترکان درج می شود. در سال 1403، این مبلغ برای هر مشترک خانگی 300 تومان در ماه و برای مشترکین تجاری 3000 تومان تعیین شده است. برچسب ها: خسارت - پرداخت خسارت - شرکت توانیر - مدیرکل امور - حق بیمه - شرکت های خدمات رسان - عبدالامیر یاقوتی |
آخرین اخبار سرویس: |