گزارشی از مرکز تماس و پشتیبانی فروش مجازی کتابمرکز تماس و پشتیبانی ثبت نام و فروش مجازی سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت خود را از 18 اسفند 1403 آغاز کرد. پیش بینی می شود فعالیت این مرکز تا 31 تیرماه ادامه پیدا کند. - مرکز تماس و پشتیبانی ثبت نام و فروش مجازی سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت خود را از 18 اسفند 1403 آغاز کرد. پیش بینی می شود فعالیت این مرکز تا 31 تیرماه ادامه پیدا کند. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، یکی از بخش های مهم و پشتیبان برگزاری نمایشگاه های بزرگ کتاب در کشورمان، که به دلیل پشت صحنه بودن کمتر دیده می شود، مرکز تماس و پشتیبانی ثبت نام و فروش مجازی کتاب است. این مرکز از دو ماه قبل از آغاز نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برای پاسخگویی و ارائه خدمات ثبت نام به ناشران شرکت کننده در نمایشگاه کار خود را آغاز می کند و هم زمان با نزدیک شدن به ایام برگزاری نمایشگاه فرآیند پاسخگویی به بازدیدکنندگان از نمایشگاه و راهنمایی خریداران کتاب های بخش مجازی را برعهده می گیرد. فرآیندی که تا دو ماه پس از پایان نمایشگاه کتاب ادامه می یابد. مرکز تماس و پشتیبانی ثبت نام و فروش مجازی سی وششمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فعالیت خود را از 18 اسفند 1403 با هفت نیرو و میانگین 10 ساعت کار در روز آغاز کرد و در بالاترین سطح کار برچسب ها: نمایشگاه بین المللی کتاب - نمایشگاه بین المللی - نمایشگاه - مرکز تماس - بین المللی - کتاب - ثبت نام |
آخرین اخبار سرویس: |