چگونه لبوبو جهان را تسخیر کرد؟در بیش از 30 کشور از ایالات متحده و انگلیس تا استرالیا و سنگاپور موجود است و 40 درصد درآمد پاپ مارت در سال 2024 از خارج چین تأمین شد. - بیشترین فروش در ایالات متحده است که 40 درصد صادرات نسخه های تقلبی نیز به آنجا صورت گرفته. این موجود اِلف مانند با گوش های نوک تیز، چشم های درشت و لبخندی شیطنت آمیز که 9 دندان را به نمایش می گذارد، چیزی فراتر از یک عروسک ساده است؛ این عروسک نمادی از خلاقیت سرزمین اژدهاست که مرزهای جهان را درنوردیده و کشورها را یکی پس از دیگری فتح کرده. به گزارش هفت صبح، این شخصیت خیالی، بخشی از مجموعه اسباب بازی های هیولاها است که توسط هنرمند هنگ کنگی کاسینگ لانگ آفریده شده. بر اساس وب سایت رسمی فروشنده اش، لبوبو مهربان است و همیشه قصد کمک دارد اما اغلب نتیجه ای برعکس به بار می آورد. این توصیفی است که در نگاه اول با ظاهر آشفته و ضدکمال گرایانه اش همخوانی دارد. مجموعه های گوناگونی مانند پر از انرژی ، بنشیند ، ماکارون هیجان انگیز و سقوط در وحشی از این عروسک ساخته شده و شخصیت های همراهی چون زیمومو (رهبر قبیله)، تیکوکو (شریک عاطفی اش) و موکوکو نیز شهرت شان را مدیون لبوبو هستند. برای چشم های ناآشنا، این عروسک ها شبیه یکدیگر به نظر می رسند اما برای هواداران واقعی، هر کدام دنیایی منحصربه فرد است. برچسب ها: ایالات متحده - 40 درصد - عروسک - اسباب بازی - فروش - کشور - استرالیا |
آخرین اخبار سرویس: |