مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 08:302015-07-01اقتصادي

نامه مهم کارفرمایان به جهانگیری


کارفرمایان می گویند با وجود نامه نگاری با ربیعی و تامین اجتماعی درباره مخالفت شدید با دریافت حق بیمه از بن نقدی کارگران، نامه ای به جهانگیری خواهند نوشت و با افزایش 39هزارتومانی حق بیمه شدیدا مخالفند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، مدتی پیش تامین اجتماعی در ابلاغیه ای خطاب به کارفرمایان و بنگاه های مشمول قانون کار اعلام کرد از این پس باید بابت حق بن نقدی 110 هزارتومانی ماهیانه کارگران، حق بیمه بپردازند که سهم کارفرمایان به ازای هر کارگر مبلغ 29 هزار و 900 تومان و سهم کارگران نیز 9 هزار و 100 تومان خواهد بود.

با این حال، در تیرماه سال گذشته شورای عالی کار تصمیم گرفته بود دریافت حق بیمه از بن نقدی کارگران و مشمولان قانون کار متوقف شود، چون اولا حق بن از مزایی جانبی مزد است و دیگر اینکه پرداخت حق بیمه بابت دریافت بن نقدی توسط کارگران و کارفرمایان، عملا هیچگونه فایده ای برای آنها ندارد ولی برای تامین اجتماعی منابع مالی فراوانی جمع آوری می شود.

نمایندگان کارگران و کارفرمایان می گویند پرداخت حق بیمه بابت دریافت بن نقدی تنها برای کسانی مفید و تاثیرگذار است که در دو سال پایانی دوران کاری خود قرار داشته باشند.

در این مقطع، افراد می توانند بابت پرداخت حق بیمه بیشتر، امیدوار باشند در دوران بازنشستگی حقوق بیشتری نیز دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه مهم کارفرمایان به جهانگیری

نامه مهم کارفرمایان به جهانگیری