مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 13:112015-07-01سياسي

«مجمع وزرای ادوار» تشکیل شد


«مجمع وزرای ادوار» با حضور برخی وزرا و معاونین دولت های قبلی و فعلی تشکیل شد.

- مجمع وزرای ادوار با حضور برخی وزرا و معاونین دولت های قبلی و فعلی تشکیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مجمع وزرای ادوار با حضور برخی وزرا و معاونین دولت های قبلی و دولت فعلی تشکیل شد.

برپایه این خبر جلسات مجمع وزرای ادوار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی برگزار می شود و در حال حاضر نیز هیأت موسس این مجمع با برگزاری جلسه ای اساسنامه مجمع وزرای ادوار را تهیه کرده است.

در همین زمینه یحیی آل اسحاق رییس پیشین اتاق بازرگانی در گفت و گو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، که در این مجمع حضور دارد، ضمن تایید تشکیل مجمع وزرای ادوار با حضور وزیران دولت های مختلف، اظهار داشت: این مجمع، مجموعه ای غیر حزبی است که وزرای دوره های مختلف در آن حضور دارند.

*برگزاری جلسات مجمع وزرای ادوار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی آل اسحاق با اشاره به برگزاری جلسات مجمع وزرای ادوار در سازمان مدیریت و برنامه ریزی ، تصریح کرد: قرار است در این مجمع وزرای ادوار دور یکدیگر جمع شوند و به دولت ها مشاوره داده و درباره مشکلات اظهار نظر کنند، چراکه هرکدام از این وزرا در دوره خود دارای تجربیات بسیار خوبی بودند و توانسته اند در دوره های خود با مشکلات برخورد و چالش ها را مدیریت کنند بنابرای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«مجمع وزرای ادوار» تشکیل شد

«مجمع وزرای ادوار» تشکیل شد