مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 تیر 1394 ساعت 13:252015-07-01سياسي

پیرغلامان حسینی امسال به شیراز می روند


سیزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی با حضور 700 پیرغلام حسینی از ایران و کشورهای دیگر مهر امسال در شیراز برگزار می شود.

دبیر اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در مصاحبه اختصاصی به خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت : با توجه به پیدایش گروههای تکفیری در کشورهای اسلامی ، شعار امسال اجلاس را quotation mark پیرغلامان حسینی ، منادیان وحدت اسلامی quotation mark انتخاب کرده ایم .

مهدی دهقان نیری گفت : با توجه به شعار این اجلاس برنامه های متعددی برای مداحان اهل تسنن و اقلیتهای مذهبی تدارک دیده ایم که از آن جمله می توان به برپایی مراسم ویژه در شهر لار با حضور بزرگانی از پیرغلامان اشاره کرد .

شهر لار در استان فارس 220 هزار جمعیت دارد که 50 درصد آن سنی هستند.

وی این اجلاس را جلوه ای از انعکاس عشق و ارادت پیروان همه ادیان به حضرت اباعبدالله حسین (ع) دانست وگفت : قرار است همزمان با این اجلاس سه روزه ( 14 تا 16 مهر) علاوه بر مراسم ویژه استقبال از ورود مداحان ، برای استفاده بهینه از حضور پیرغلامان مراسم عزاداری ویژه ای در 10 نقطه شیراز و محله ها و حسینیه های مختلف استان برگزار شود و صدا و سیمای فارس نیز از این اجلاس برنامه سازی و از شبکه های استانی، ملی و بین المللی پخش کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیرغلامان حسینی امسال به شیراز می روند

پیرغلامان حسینی امسال به شیراز می روند