مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 تیر 1394 ساعت 12:162015-07-04اقتصادي

فرانسیس بیکن در حراجی ساتبیز لندن شکست خورد


تابلوی نقاشی اسکناس یک دلاری اندی وارهول در حراجی چهارشنبه ساتبیز به مبلغ 32 میلیون و 400 هزار دلار به فروش رسید و رکورد بالاترین قیمت را برای یک اثر از هنر معاصر را ارآن خود کرد.

- "، تابلوی نقاشی اسکناس یک دلاری اندی وارهول در حراجی چهارشنبه ساتبیز به مبلغ 32 میلیون و 400 هزار دلار به فروش رسید و رکورد بالاترین قیمت را برای یک اثر از هنر معاصر در لندن را ازآن خود کرد.

جالب اینکه علی رغم پیش بینی فروش تابلوی تحقیق برای یک پاپ اول اثر فرانسیس بیکن به مبلغ 25 تا 35 میلیون دلار، به دلیل نرسیدن درخواست خریداران به حداقل قیمت 25 میلیون دلار، این تابلو به فروش نرفت.

در نتیجه، فروش کلی حراجی لندن 130 میلیون دلار شد که پایین تر از حد نصاب تخمین زده شده 142 میلیون دلار فروش کلی بود.

هفته گذشته فروش کلی حراجی ساتبیز در لندن حدود 178 میلیون دلار بود که از 51 اثر فروخته شده ده تای آن بالای 10 میلیون دلار به فروش رسید در حالیکه حراجی سشنبه کریستی در مجموع 95 میلیون و شش صد هزار دلار فروش داشت.

انتهای پیام/ دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسیس بیکن در حراجی ساتبیز لندن شکست خورد

فرانسیس بیکن در حراجی ساتبیز لندن شکست خورد