مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 09:452015-07-05سياسي

دبیر کارگروه مد و لباس کشور تاکید کرد ضرورت ورود بخش خصوصی به مقوله مد و لباس


امروز ضرورت دارد تا بخش خصوصی در زمینه مد و لباس سرمایه گذاری کند تا از این طریق جریان الگوسازی ایرانی اسلامی در جامعه را داشته باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از مشهد، حمید قبادی شنبه شب در جلسه هم اندیشی با طراحان مد و لباس اسلامی ایرانی شرکت کننده در دهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت اظهار کرد: از سال 85 لباس به عنوان محصول فرهنگی به صورت یک الزام برای قانون گذاران و مسئولان کشور در نظر گرفته شد که سبب آغاز فعالیت کارگروه مد و لباس از سال 89 شد.

مشاور امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، ساماندهی مد و لباس در جامعه را مهم ترین وظیفه این کارگروه دانست و تصریح کرد: برخی از دستگاه ها همچون وزارت صنعت و معدن، علوم، کار و رفاه اجتماعی و فرهنگ و ارشاد تلاش می کنند در قالب آموزش ها و ارائه فعالیت های مبتنی بر تحقیق و پژوهش، مد و لباس را به سمت علمی شدن پیش ببرند اما متاسفانه ما شاهد تکراری بودن الگوهای مد و لباس در کشور هستیم لذا نیاز است، نگرش این دستگاه ها به مقوله مد و لباس تغییر کند.

دبیر کارگروه مد و لباس کشور، اوج فعالیت کارگروه مد و لباس کشور را از سال 91 اعلام کرد و افزود: نتیجه این انسجام بخشی به طراحان و فعالان این عرصه در استان ها و الگوسازی در جامعه با در نظر گرفتن پوشش اسلامی ایرانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیر کارگروه مد و لباس کشور تاکید کرد ضرورت ورود بخش خصوصی به مقوله مد و لباس

دبیر کارگروه مد و لباس کشور تاکید کرد ضرورت ورود بخش خصوصی به مقوله مد و لباس