مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 14:202015-07-05ورزشي

کفاشیان: درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی تصمیم گیری می شود


رییس فدراسیون فوتبال پس از جلسه امروز هیئت رییسه سازمان لیگ گفت: در جلسه امروز در خصوص مواردی همچون برنامه ریزی مسابقات لیگ، گرفتن حق پخش تلویزیونی بازیها ،جذب اسپانسر برای مسابقات و چندین مورد دیگر بحث و تبادل نظر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا وسیما، علی کفاشیان در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز در خصوص رای کمیته استیناف صحبتی نشد و قرار است بعد از ظهر امروز در جلسه ای که در فدراسیون برگزار می شود و با توجه به مستندات جدیدی که باشگاه راه آهن ارائه داده تصمیم گیری شود.

وی تصریح کرد: اصولاً رای کمیته استیناف قطعی است و با توجه به اینکه باشگاه راه اهن مستندات جدیدی را ارائه داده است با دستور رییس فدراسیون فوتبال می توان اعاده دادرسی کرد.

کفاشیان همچنین در خصوص دلخوری کی روش از فدراسیون و اینکه شاید به ایران باز نگردد گفت: این موضوع را تکذیب می کنم کی روش هیچ دلخوری از ما ندارد و تنها به دلیل یکسری از مشکلات خانوادگی که خودش می اید و برایتان صحبت می کند مدتی امدنش به ایران به تاخیر افتاد.

وی همچنین در خصوص بازیهای دوستانه برای تیم ملی فوتبال نیز گفت: باچند کشور صحبت کردیم و اگر قرارداد نهایی را بتوانیم با آنها ببندیم این بازیهای تدارکاتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفاشیان: درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی تصمیم گیری می شود

کفاشیان: درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال به زودی تصمیم گیری می شود