مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 تیر 1394 ساعت 21:202015-07-05ورزشي

در صورت تحقق مذاکرات تیم فوتبال استقلال ب تهران به نام نوشهر به میدان می‎رود


تیم فوتبال استقلالب تهران در صورت تحقق مذاکرات به نام نوشهر به میدان برود که این موضوع نیاز به مذاکرات جدی تر برای محقق شدن دارد.

- " از نوشهر، امشب در جلسه ای مشترک با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران به همراه تنی چند از معاونانش، نماینده مردم نوشهر و چالوس و کلاردشت در مجلس، فرماندار نوشهر، اعضای شورای شهر و شهردار نوشهر بر لزوم زنده و احیا شدن تیمی به نام شموشک نوشهر تاکید کردند.

در این جلسه نماینده مردم شهرستان های نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نوشهر قطب فوتبال مازندران است، اظهار کرد: فردی عاشق فوتبال به نام زنده یاد مهندس درویش بود که در زمان وی، شموشک زنده و پویا بود.

قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه مسئولان علاقمند به نشاط و شادابی مردم هستند، افزود: فوتبال نساجی مازندران با تمام تلاش‎های صورت گرفته به نتیجه مطلوب نمی‎رسد بنابراین باید حمایت های جدی، نگاهی نو و البته تاثیرگذار به فوتبال مازندران داشت تا بتوان به فضایی برگردیم که بتوانیم استعدادهای فوتبال نوشهر و مازندران را زنده کنیم.

وی به خرید چمن مصنوعی برای ورزشگاه شهدای نوشهر اشاره کرد و گفت: باید هر چه سریع تر چمن مصنوعی این ورزشگاه نصب شود و زمانی هم که نصب شد باید یک تیم فوتبال در لیگ از نوشهر حضور داشته باش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت تحقق مذاکرات تیم فوتبال استقلال ب تهران به نام نوشهر به میدان می‎رود

در صورت تحقق مذاکرات تیم فوتبال استقلال ب تهران به نام نوشهر به میدان می‎رود