مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 09:252015-07-06حوادث

هشدار به هموطنان عازم مالزی


سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی پس از فریب گروهی از ایرانیان به وسیله باندهای قاچاق مواد مخدر و بازداشت برخی افراد به وسیله پلیس شریعت طی سال های گذشته به گردشگران ایرانی هشدار داد و از آن ها خواست قوانین این کشور را در سفر رعایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سفارت ایران در مالزی در بیانیه ای که روز دوشنبه در تارنمای خود قرار داد از شهروندان ایرانی که قصد مسافرت به این کشور را دارند خواست در مسیر سفر به مالزی و یا بازگشت به کشور از قبول هرگونه وسیله و یا بسته از افراد ناشناس ایرانی و غیرایرانی خودداری کنند.

سفارت ایران پس از سوء استفاده باندهای قاچاق مواد مخدر از مسافران ایرانی به منظور حمل مواد که جرم حمل پنج گرم آن در مالزی اعدام است، این توصیه را به هموطنان ارائه کرده است.

براساس آمار هم اکنون حدود 227 ایرانی شامل 30 زن و 197 مرد در زندان های مخوف مالزی بسر می برند که اکثر آن ها توصیه ها را رعایت نکرده و گرفتار باندهای قاچاق مواد مخدر شده اند.

سفارت ایران در بیانیه خود اعلام کرد مالزی مقررات بسیار سختگیرانه ای در خصوص قاچاق مواد مخدر دارد، بگونه ای که بلافاصله پس از دستگیری مراتب رسانه ای شده و ضمن پخش تصویر متهم از تلویزیون و چاپ عکس در روزنامه های کثیرالانتشار، متهم روانه زندان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به هموطنان عازم مالزی

هشدار به هموطنان عازم مالزی