مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 09:462015-07-06اقتصادي

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد توقیف 4 کامیون کالای قاچاق در سبزوار


فرمانده انتظامی سبزوار از برخورد جدی با قاچیان کالا در این شهرستان خبر داد و گفت: در هفته گذشته موفق به کشف 403 میلیون ریال کالای قاچاق از چهار دستگاه کامیون و اتوبوس شدیم.

- سیدمحمد هاشم زاده هاشمی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سبزوار با اشاره به جدیت این نیرو در برخورد با قاچیان کالا در شهرستان اظهار داشت: شهرستان سبزوار در یک کریدور ترانزیتی مهم قرار گرفته و قاچاقچیان کالا همواره سعی دارند که از محورهای مواصلاتی این شهرستان کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت را عبور داده و به بازار مصرف برسانند.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در فرامین اخیرشان نسبت به اهتمام برخورد با قاچاقچیان کالا تاکید داشتند، تصریح کرد: امروز محور توسعه اقتصادی کشور تکیه بر اجرای برنامه اقصاد مقاومتی است و قاچاق کالا نوعی آسیب برای اجرای این برنامه است.

هاشمی با اشاره به اینکه امروز توجه به تولیدات داخلی به عنوان یک برنامه راهبردی و اقتصادی مورد توجه قرار گرفته است، عنوان کرد: نیروی انتظامی به عنوان عنصر مهم تامین امنیت در کشور وظیفه دارد از تولیدات ایرانی حمایت کند و این عمل را با جلوگیری از ورود کالاهای غیرمجاز و بدون کیفیت انجام می دهد.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به اینکه اولویت ما برخورد با انواع قاچاق از جمله قاچاق کالا در منطقه است، ادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد توقیف 4 کامیون کالای قاچاق در سبزوار

فرمانده انتظامی سبزوار خبر داد توقیف 4 کامیون کالای قاچاق در سبزوار