مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 11:412015-07-06سياسي

مراسم «شبی با قدس» در تهران برگزار شد


در آستانه روز جهانی قدس و با هدف همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، مراسمی با عنوان «شبی با قدس» با حضور جمعی از شعرا، هنرمندان، فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم در نمایشگاه فصل نیایش در پارک پیروزی تهران برگزار شد.

- در آستانه روز جهانی قدس و با هدف همبستگی با مردم مظلوم فلسطین، مراسمی با عنوان شبی با قدس با حضور جمعی از شعرا، هنرمندان، فرهیختگان و قشرهای مختلف مردم در نمایشگاه فصل نیایش در پارک پیروزی تهران برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو "پارک پیروزی واقع در منطقه 13 تهران در چارچوب برنامه های "نمایشگاه فصل نیایش" شاهد برگزاری مراسم "شبی با قدس" با توجه به در پیش بودن روز جهانی قدس بود.

این مراسم شنبه شب با حضور جمعی از شعرا، هنرمندان، فرهیختگان و مسئولین کشور و قشرهای مختلف مردم برگزار شد.

"علیرضا بهرهی" شاعر و رییس انجمن پریسکه(شعرکوتاه) سرایان ایران در ابتدای مراسم خواستار حضور گسترده و پرشور مردم کشورمان در روز جهانی قدس همانند سال های گذشته شد و خاطر نشان کرد در روز راهپیمایی روز قدس امسال، چادر ادبیات و مقاومت با حضور شاعران دردآشنای فلسطین و کشورهای اسلامی و با همکاری خبرگزاری قدس در میدان فلسطین و چهار راه ولیعصر برپا می شود تا گامی در راستای حمایت از مردم فلسطین برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم «شبی با قدس» در تهران برگزار شد

مراسم «شبی با قدس» در تهران برگزار شد