مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 تیر 1394 ساعت 19:152015-07-06سياسي

روز قدس نشانگر عدم پذیرش زیاده خواهی است


یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس به دشمنان نشان می دهد که ملت ایران زیر بار زور و زیاده خواهی نمی روند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا: شاهین محمدصادقی با تاکید بر این که مردم امسال با شور و شوق بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت می کنند گفت: مردم در راهپیمایی روز قدس نشان می دهند که پای انقلاب و ارزشهایش ایستاده اند و تا پای جان از آن دفاع می کنند.

وی ایستادگی در مقابله زیاده خواهی های دشمنان را از دیگر پیام های حضور مردم در راهپیمایی برشمرد و با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: حضور ما در پای میز مذاکره به معنای عبور از خطوط قرمز انقلاب نیست و در راستای پاسداری از این خطوط به شمار می آید.

با این نگاه می توان گفت که حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتوانه محکمی بر حمایت از تیم مذاکره کننده خواهد بود.

نماینده مردم کازرون در مجلس تاکید کرد: مردم در راهپیمایی روز قدس این پیام روشن را به قدرت های بزرگ می دهند که اگر تسلیم شرایط ایران نشوند حتما ملت ایران با عزت و قدرت راهش را ادامه می دهد و خود را برای هر اتفاق و حالت دیگری آماده می کند و از تحریم ها و گزینه های آنها نمی هراسد.

به گفته ی وی حضور جمهوری اسلامی در پای میز مذاکره برای اثبات حقانیت و دفاع از خود بوده و این که نشان می دهد ایران اهل اندیشه و منطق است و ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روز قدس نشانگر عدم پذیرش زیاده خواهی است

روز قدس نشانگر عدم پذیرش زیاده خواهی است