مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 تیر 1394 ساعت 15:252015-07-07بين الملل

در شبکه زنان داعش چه می گذرد؟


ام سیاف اکنون بلند پایه ترین زن داعشی تحت بازداشت آمریکا است؛ او در عراق زندانی است و می تواند اطلاعات بسیاری در اختیار تحلیلگران آمریکایی بگذارد؛ - " به نقل از جام نیوز، کارزار نظامی آمریکا علیه حکومت به اصطلاح اسلامی شاید بر مردان جنگجوی مشغول نبرد در عراق و سوریه تمرکز کرده باشد، اما غنی ترین منبع اطلاعاتی که تاکنون به دست آمریکا افتاده است بیوه یکی از اعضای ارشد داعش است.

او درباره پیچ و خم های فعالیت این سازمان، از جمله شبکه موازی زنان که برای جذب نیرو، جاسوسی و بردگی جنسی فعالیت می کند، صحبت کرده است.

بر پایه این گزارش، به نقل از دیلی بیست، نیروهای نظامی آمریکا، ام سیاف را در حمله ماه مه به شوهر او، مسئول مالی ارشد داعش با کنیه ابوسیاف ، دستگیر کردند.

بعد از درگیری در نبردی تن به تن، نیروهای آمریکا ابوسیاف را کشتند و رایانه ها، تلفن های همراه و اسنادی را که نشان می داد این گروه چگونه هر روز 2 میلیون دلار درآمد خود را توزیع می کند ضبط کردند.

ام سیاف اکنون بلندپایه ترین زن داعشی تحت بازداشت آمریکا است.

او در عراق زندانی است و می تواند اطلاعات بسیاری در اختیار تحلیلگران آمریکایی بگذارد، اطلاعاتی که بیشتر از موارد به دست آمده از رایانه ها و تلفن های همسرش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در شبکه زنان داعش چه می گذرد؟

در شبکه زنان داعش چه می گذرد؟