مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 تیر 1394 ساعت 17:002015-07-09بين الملل

گروه های تکفیری مانند داعش محصول غربی - صهیونیستی است


تحلیلگر مسائل خاورمیانه درباره ارتباط سنجی میان گروه های تکفیری از جمله داعش با صهیونیسم گفت : آنچه امروز در سرزمین های اسلامی اتفاق می افتد، محصول یک توطئه مشترک و اقدامی برنامه ریزی شده در دستگاه های حاکمیتی امریکا و رژیم جعلی صهیونیستی و برخی کشورهای اتحادیه اروپا و عرب منطقه است.

اصغر زارعی در گفتگو با رادیو گفتگو افزود: وقتی رژیم صهیونیستی شکست هایی را در برابر مقاومت متحمل شد، برای دور کردن تهدیدات چاره اندیشی کرد و نباید این مسئله را دور از ذهن بدانیم؛ چراکه اقدامی برنامه ریزی شده است.

زارعی ادامه داد: امروز تمام ظرفیت های جهان اسلام درگیر جنگی شده است که می توانست در کنار مقاومت به یک هم افزایی علیه تهدیدات و اقدامات رژیم صهیونیستی باشد؛ آن هم در شرایطی که گفتمان سازی مقاومت در جهان شکل گرفته است.

این کارشناس غرب آسیا به درک و شناخت ملت ها از مقاومت اشاره و تصریح کرد: در کنار هزینه لابی های قدرتمند صهیونیستی در امریکا و اروپا، می بینیم جریانی در منطقه شکل گرفته است که در قلب اسلام اقدام به جنایت و خونریزی می کند و چهره ای خطرناک از اسلام به جهان عرضه می کند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در این باره گفت: هوشمندی رهبران مقاومت شرط اول برای نیفتادن به این تله است و نگرانی اصلی ما این است که در میان گروه های فلسطینی هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های تکفیری مانند داعش محصول غربی - صهیونیستی است

گروه های تکفیری مانند داعش محصول غربی - صهیونیستی است