مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 تیر 1394 ساعت 21:402015-07-09حوادث

جسد جوان غرق شده ازنایی از آب بیرون کشیده شد


پس از دو ساعت تلاش غواصان سازمان آتش نشانی الیگودرز جسد جوان 20 ساله ازنایی از دریاچه سد دره حیدر الیگودرز بیرون کشیده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از" از الیگودرز، ولی الله میرزایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در الیگودرز اظهار داشت: عصر امروز داود محرابی که به همراه دو نفر از دوستان خود برای شنا در دریاچه سد دره حیدر الیگودرز عزیمت کرده بود در حین شنا غرق شد.

وی افزود: پس از دو ساعت تلاش غواصان سازمان آتش نشانی الیگودرز و پشتیبانی جمعیت هلال احمر و همکاری ماموران انتظامی پاسگاه خمه جسد جوان 20 ساله که اهل شهرستان ازنا بود از اعماق دریاچه سد بیرون کشیده شد و تحویل خانواده وی شد.

فرماندار الیگودرز با هشدار به خانواده ها و مسافران و شهروندان گفت: متاسفانه علی رغم نصب علائم هشداری در حاشیه دریاچه سدهای خان آباد، دره حیدر، حوضیان و کزنار بازهم عده ای بدون توجه به این علائم اقدام به شنا کردن می کنند و همواره شاهد حوادث تلخی هستیم.

انتهای پیام/ 85014/ج10 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جسد جوان غرق شده ازنایی از آب بیرون کشیده شد

جسد جوان غرق شده ازنایی از آب بیرون کشیده شد