مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 تیر 1394 ساعت 15:152015-07-10سياسي

امام جمعه رودهن: جهان به جنایت های رژیم صهیونیستی پی برده است


جهان به جنایت های رژیم صهیونیستی پی برده است و به همین منظور، مردم در روز جهانی قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین راهپیمایی برگزار می کنند.

- " شرق استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه رودهن اظهار داشت: همه عالم جنایت های یهودیان را می شناسند و می دانند که چه بلایی بر سر ملت مظلوم فلسطین آورند.

وی افزود: آن زمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی می دانستند که این قوم چقدر ظالم است و از همان موقع به مناسبت ماه مبارک رمضان آخرین جمعه این ماه را روز قدس اعلام کردند؛ تمام جهان متوجه جنایت های صهیونیست ها شده اند و در این روز هم زمان با ملت غیور ایران برای حمایت از مظلومان فلسطین راهپیمایی می کنند.

امام جمعه رودهن تصریح کرد: مردم بخش رودهن در دو شهر رودهن و آبعلی حماسه ای دیگر خلق کردند و با حضور قاطعانه خود به دنیا نشان دادند که هیچ گاه روز قدس را فراموش نمی کنند؛ به همین منظور از حضور پرشور مردم بخش رودهن در این روز بزرگ قدردانی می کنم.

مدیح از تمام همشهریان و خیران درخواست کرد با توجه به گستردگی رودهن و جمعیت روزافزون این بخش، به فکر مسجدی بزرگ تر برای برپایی نماز جمعه باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه رودهن: جهان به جنایت های رژیم صهیونیستی پی برده است

امام جمعه رودهن: جهان به جنایت های رژیم صهیونیستی پی برده است