مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 تیر 1394 ساعت 22:212015-07-11اقتصادي

سازمان های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل اند


کسب و کارهای کوچک  برای بقا باید اصول بازاریابی را بکار گیرند.

- حمید بروغنی، موسس اتاق بازاریابی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو با بیان اینکه سازمان های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل شده اند گفت : ارسال پیام های بازاریابی ، پیام تشکر از طریق ایمیل و ارسال نمونه های رایگان به مشتریان از جمله روش های ساده اما مهم در بازاریابی کسب و کار های کوچک است که گاهی به فراموشی سپرده می شود .

به گفته وی داشتن لیست کامل و جامع مشتریان از ملزومات بازاریابی در کسب و کارهای کوچک است که می تواند نقطه آغاز یک ارتباط دائمی باشد.

وی با بیان اینکه استفاده از یک روش بازاریابی نمی تواند همیشه باعث موفقیت در کسب و کار شود اظهار داشت : با خلاقیت و تغییر مرتب در روش های بازاریابی می توان شاهد توسعه کسب و کار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل اند

سازمان های کوچک از روش های اصولی بازاریابی غافل اند