مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 تیر 1394 ساعت 13:012015-07-12بين الملل

درخواست ملک سلمان از السیسی برای توقف اعدام مرسی


برخی منابع خبری فاش کردند که پادشاه عربستان سعودی برای توقف اجرای حکم اعدام «محمد مرسی» رییس جمهور عزل شده مصر میانجی گری کرده اما «عبدالفتاح السیسی» رییس جمهور این کشور با درخواست وی مخالفت کرده است.

- برخی منابع خبری فاش کردند که پادشاه عربستان سعودی برای توقف اجرای حکم اعدام محمد مرسی رییس جمهور عزل شده مصر میانجی گری کرده اما عبدالفتاح السیسی رییس جمهور این کشور با درخواست وی مخالفت کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، روزنامه شؤون خلیجیه فاش کرد که ملک سلمان بن عبدالعزیز از السیسی درخواست کرده است که اجرای احکام اعدام صادره علیه 120 عضو و رهبر جماعت اخوان المسلمین از جمله محمد مرسی، محمد بدیع رهبر این جماعت، خیرت الشاطر معاون وی و یوسف قرضاوی رییس اتحادیه جهانی علمای مسلمان را متوقف کند.

این منابع گفتند که السیسی درخواست ملک سلمان را رد و بر اجرای این احکام اصرار ورزیده است و راه بازگشت را به روی اعضای اخوان المسلمین و تمامی ارکان انقلاب 25 ژانویه مسدود کرده است.

این روزنامه همچنین درباره این موضوع که السیسی با رد درخواست عربستان سعودی کمک های مالی این کشور به قاهره را از دست می دهد، نوشت: السیسی به حمایت های اسراییل و سکوت غرب اتکا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ملک سلمان از السیسی برای توقف اعدام مرسی

درخواست ملک سلمان از السیسی برای توقف اعدام مرسی