مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 تیر 1394 ساعت 08:212015-07-13حوادث

برخورد 2 تریلی در آزادراه قم- کاشان


برخورد دو تریلی در آزاد راه قم - کاشان یک کشته بر جای گذاشت .

جانشین پلیس راه استان قم به خبرنگار خبرگزاری صداو سیما گفت: این حادثه در کیلومتر 22 این آزادراه رخ داد که 2 تریلی کشنده با یکدیگر برخورد کردند .

سرهنگ پناهی افزود : یک دستگاه تریلی ایویکو که از سمت قم به سمت کاشان در حرکت بود ، از مسیر خود خارج و در مسیر مجاور خود به یکدستگاه تریلی کشنده ولوو برخورد که متاسفانه راننده کشنده اویکو دردم فوت و یک نفر سرنشین نیز مصدوم شد .

جانشین پلیس راه استان قم علت این این تصادف را نقص فنی ناشی از ترکیدگی لاستیک جلو تریلی ایویکو و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلی اعلام کرد .

سرهنگ پناهی افزود: با توجه به فصل گرما از رانندگان ناوگان باربری و مسافربری تقاضا می شود که قبل از حرکت از سالم بودن لاستیک مطمئن بوده و همچنین با عاج پنجاه درصد اقدام به سفر و رانندگی کنند تا ان شاءالله شاهد این گونه حوادث تلخ نباشیم .

جانشین پلیس راه استان قم به رانندگان توصیه کرد هنگام ترکیدن یا پنچر شدن ناگهانی لاستیک خودرو در حال حرکت ، با حفظ خونسردی خود ، پایتان را از روی پدال گاز بردارید ، از ترمز ناگهانی بپرهیزید ، از بازی کردن با فرمان خودداری کرده و با دو دست محکم آن را نگه دارید و چنانچه لاستیک جلو سمت چپ ترکید ، حتی المقدور خودرو را به سمت راست هدایت کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد 2 تریلی در آزادراه قم- کاشان

برخورد 2 تریلی در آزادراه قم- کاشان