مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 تیر 1394 ساعت 09:582015-07-13فرهنگي

مینیون ها دنیای سینما را تصاحب کردند


انیمیشن سینمایی مینیون ها به کارگردانی پیر کافین و کیل بلدا با حدود 396 میلیون دلار فروش طی سه روز گذشته در صدر گیشه سینماهای جهان ایستاد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی فارس، انیمیشن سینمایی مینیون ها که پیش قسمت دو انیمیشن من نفرت انگیز 1 و 2 محسوب می شود در اولین هفته از اکران خود در 86 کشور جهان اکران شده و تاکنون توانسته 397 میلیون و 700 هزار دلار فروش کند.

ورایتی در گزارش هفتگی خود از گیشه، در باب موفقیت انیمیشن مینیون ها که یکی دیگر از دستاوردهای کمپانی هالیوودی یونیورسال در سال میلادی جاری است، نوشت: کمپانی یونیورسال، از مینیون ها تا پارک ژوراسیک نشان داد که برای به دست آوردن رکورد فروش سال نیازی به سوپرقهرمان ها نیست.

ورایتی در ادامه افزود: شاید بتوان یونیورسال را با توجه به موفقیت پیش قسمت فیلم من نفرت انگیز ، پیچ پرفکت 2 و پارک ژوراسیک ، تنها استودیوی تاریخ سینما دانست که توانسته در یک سال با اکران سه فیلم بیش از یک میلیارد دلار فروش کند.

انیمیشن سینمایی مینیون ها که در واقع روایتگر سرگذشت مینیون ها، موجودات زرد رنگ و کوچکی است که بخش زیادی از من نفرت انگیز 1و 2 را به خود اختصاص داده بودند.

آنها در ابتدا موجودات تک سلولی بوده اند که در طول سال ها و قرن ها تکامل پیدا کردند و در تمام این مدت هدفشان این بوده است تا به نفرت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینیون ها دنیای سینما را تصاحب کردند

مینیون ها دنیای سینما را تصاحب کردند