مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 تیر 1394 ساعت 12:222015-07-13سياسي

دلیل غیبت ایوبی در دیدار با روحانی مشخص شد/ سفر به سرزمین اژدهای سرخ


حجت الله ایوبی معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی که برای بازدیدی رسمی و سه روزه به کشور چین سفر کرده بود ،بامداد یکشنبه به تهران بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس"، این دعوت در پاسخ به دیدار رسمی معاون وزیر و رییس سازمان سینمایی، امور مطبوعات ورادیو تلویزیون این کشور درشهریور سال گذشته به تهران انجام شد.

در سفر مقام چینی و هیات عالی رتبه این کشور به تهران پیش نویس تفاهم نامه گسترش همکاری های سینمایی دو کشور به امضا رسید و طی بازدید رییس سازمان سینمایی، در مورد زمینه های این همکاری ها قدم های موثری برداشته و مقرر شد متن تفاهم نامه جامع دو کشور در همین زمینه، پس از بررسی و تدوین نهایی شهریور سال جاری به امضا برسد.

نخستین جلسه "حجت الله ایوبی" و" آرش امینی" با حضور معاون مدیر کل اجرایی وزارت خانه و مدیران کل همکاری های بین المللی، نظارت بر تولیدات مشترک و مدیر بخش آسیایی سینمای چین برگزار شد.

در این جلسه به تفصیل در مورد راه های عملی تولید آثار سینمایی مشترک بین دو کشور، حمایت اکران متقابل تولیدات سینمایی و برگزاری هفته های فیلم مذاکره شد.

اهم نتایج این نشست حمایت سازمان سینمایی چین از کمپانی shine work در تولید فیلم "راه شاوئولین " با بنیاد سینمایی فارابی، برگزاری هفته فیلم و در کنار آن بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل غیبت ایوبی در دیدار با روحانی مشخص شد/ سفر به سرزمین اژدهای سرخ

دلیل غیبت ایوبی در دیدار با روحانی مشخص شد/ سفر به سرزمین اژدهای سرخ