مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 تیر 1394 ساعت 18:102015-07-15حوادث

رییس اداره میراث فرهنگی دورود: جسد جوان غرق شده در دریاچه گهر پیدا شد


رییس اداره میراث فرهنگی دورود از پیدا شدن جسد جوان غرق شده در دریاچه گهر بعد از پنج روز خبر داد.

- محمد باقر فهیم نیا دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار فارس در دورود با اعلام خبر پیدا شدن جسد جوان غرق شده در دریاچه گهر دورود اظهار داشت: پس از گذشت پنج روز از این حادثه تلخ جسد جوان غرق شده دورودی در دریاچه گهر پیدا و به خانواده این مرحوم تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پس تلاش های ناموفقی کی طی روزهای گذشته توسط غواصان شهرستان و استان صورت گرفت به منظور پیدا کردن هرچه سریع تر این جوان غرق شده از برخی استان های همجوار درخواست اعزام تیم غواصی به همراه تجهیزات کردیم که یک تیم غواصی از استان اصفهان به دریاچه اعزام و در نهایت امروز جسد این جوان پیدا شد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان دورود خواستار رعایت تمام مسائل ایمنی از سوی گردشگرانی که تصمیم به بازدید از دریاچه گهر را دارند، شد و گفت: امیدواریم از این پس شاهد بروز چنین حادثه تلخی در این دریاچه که یکی از سرمایه های ملی و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد استان لرستان و شهرستان دورود به حساب می آید، نباشیم.

وی در پایان از همه افرادی که در این عملیات جستجو مشارکت داشته اند، تشکر کرد و گفت: در این راه عوامل امدادی هلال احمر، سازمان آتش نشانی و تیم های غواصی و غریق نجات شهرستان دورود و استان ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس اداره میراث فرهنگی دورود: جسد جوان غرق شده در دریاچه گهر پیدا شد

رییس اداره میراث فرهنگی دورود: جسد جوان غرق شده در دریاچه گهر پیدا شد