مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 تیر 1394 ساعت 12:552015-07-16بين الملل

اظهارات سه دختر ایزدی از جنایات گروه تکفیری صهیونیستی داعش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سمای فلسطین از لندن، سه دختر ایزدی که پس از موفق شدن به فرار از دست (گروه تکفیری صهیونیستی ) داعش، با کمک یک موسسه خیریه وارد لندن شدند با هدف هشدار به دختران انگلیسی، ابعادی از جنایات هولناک تروریست های داعشی علیه زنان و دختران را فاش کردند.

این سه دختر که به دلیل نگرانی از شکنجه شدید آن دسته از خویشاوندانشان که هنوز در اسارت (گروه تکفیری صهیونیستی ) داعش به سرمی برند حاضر نشدند هویت و چهره خود را به خبرنگاران و دیگر افراد نشان دهند از جنایاتی گفتند که باور آن نیز دشوار است.

یکی از این دختران که خود را بشری 20 ساله معرفی کرد می گوید: روزانه پنج بار به ما تجاوز می شد، یکی از دختران برای رهایی از این شکنجه روحی و روانی رگ خود را قطع کرد و وقتی این کار به مرگش ختم نشد گردن خود را برید و جان داد، نگهبانان زندان از من خواستند او را شناسایی کنم اما من نتوانستم چهره پرخون او را بشناسم در نتیجه نگهبانان او را در پارچه ای پیچیدند و در زباله دان انداختند.

با پیشروی (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش در سوریه و عراق فرماندهان این گروه دستور سرکوب اتباع اقلیت های دینی را صادر کردند به این بهانه که قلمرو خلافت اسلامی نباید با حضور کفار آلوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات سه دختر ایزدی از جنایات گروه تکفیری صهیونیستی داعش

اظهارات سه دختر ایزدی از جنایات گروه تکفیری صهیونیستی داعش