مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 تیر 1394 ساعت 15:102015-07-16ورزشي

قهرمان فوتسال مسابقات جام رمضان اردبیل معرفی شد


تیم فوتسال بیمه کارآفرینان اردبیل مقام قهرمانی پانزدهمین دوره مسابقات جام رمضان را به دست آورد.

- " از اردبیل، و براساس اعلام عصر امروز هیئت فوتبال استان اردبیل، تیم بیمه کارآفرینان با غلبه بر تیم عمران کارا فاتح پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران اردبیل شد.

مسابقه فینال پانزدهمین دوره مسابقات فوتسال کارگران (جام رمضان) یادواره شهدای کارگر اردبیل بین تیم های بیمه کارآفرینان و عمران کارا در سالن سرپوشیده کارگران با حضور مدیران ادارات، کارخانجات، حسین منوری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل و همچنین تماشاگران پرشور برگزار شد.

دو تیم در یک بازی زیبا و تماشاگرپسند به مصاف یکدیگر رفته و در وقت قانونی مسابقه تن به نتیجه مساوی دو بر دو دادند تا ضربات پنالتی تعیین کننده قهرمان این جام باشد و در ضربات پنالتی تیم بیمه کارآفرینان با غلبه بر تیم عمران کارا فاتح این دوره از مسابقات شد.

در بازی رده بندی تیم های کارخانه سیمان آرتا با دارایی به مصاف یکدیگر رفته که در پایان تیم کارخانه سیمان توانست با نتیجه شش بر دو حریف خود را شکست داده و به مقام سوم این دوره از مسابقات برسد.

براساس این نتایج تیم های بیمه کارآفرینان، شرکت عمران کارا و کارخانه سیمان آرتا اردبیل مقام های اول تا سوم مسابقات پانزدهمین دوره فوتس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمان فوتسال مسابقات جام رمضان اردبیل معرفی شد

قهرمان فوتسال مسابقات جام رمضان اردبیل معرفی شد