مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 تیر 1394 ساعت 14:402015-07-17سياسي

فارس گزارش می دهد شکوه ربنای اهل کبریا در زیر سایه مصلی + تصاویر


بالاخره پس از 20 سال چشم انتظاری فردا و در روز عید سعید فطر درب های مصلای اصفهان به روی نمازگزاران اصفهانی باز و برای نخستین بار شکوه ندای ربنای اهل کبریا در زیر سایه مصلی طنین انداز می شود.

- " از اصفهان، این روزها در حالی آخرین ساعات ماه رمضان را پشت سر می گذاریم که از سوی مسئولان اصفهان خبر مسرت بخش اقامه نماز عید فطر را پس از 20 سال چشم انتظاری در مصلی می شنویم.

مصلایی که پس از 20 سال فراز و فرود طی دو سه ماه اخیر شیب تندی برای تکمیل برداشت تا خود را امسال به فطر 94 برساند.

مصلای اصفهان که روزی از بی توجهی مسئولان در زیر گرمای تابستان و زیر سرمای زمستان به مرز فرسودگی رسید امروز با همتی مضاعف ساعات و لحظات را برای برگزاری نماز باشکوه عید فطر آماده می کند.

نخستین بار مصلی اصفهان توسط معاون اول دولت اصلاحات کلنگ زنی شد و این پروژه از آن زمان تاکنون بیش از آنکه معروفیت خود را از بابت طرح برتر خود داشته باشد، از فرسودگی و نیمه کاره بودن طرح دارد، پروژه ای که با آمد و رفت دولت ها همچنان مورد بی مهری قرار گرفت تا به سن 20 سالگی رسید.

*پا قدم مردم به مصلی طلسم رکود را می شکند مردم فهیم و صبور اصفهان در این سال های متمادی چشم انتظار اقامه نماز در مصلی ماندند و همچنان نمازهای جمعه و نمازهای اعیاد را در میدان امام (ره) در سرمای زمستا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس گزارش می دهد شکوه ربنای اهل کبریا در زیر سایه مصلی + تصاویر

فارس گزارش می دهد شکوه ربنای اهل کبریا در زیر سایه مصلی + تصاویر