مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 تیر 1394 ساعت 23:102015-07-18سياسي

33 سال پیش در چنین روزی سابقه تهدید نابودی ارتش ایران


مناخیم بگین نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تهدید و اخطار در سخنان خود به امام خمینی اعلام کرد : چنان چه رهبر مذهبی ایران یک راهپیمایی به سوی بیت المقدس را در نظر داشته باشد نیروهایش در نیمه راه خرد خواهند شد! - رخدادهای 28 تیر 1361 چکیده مناخیم بگین نخست وزیر رژیم صهیونیستی طی نطقی در حالی که از صدام حمایت می کرد ایران را آغاز گر جنگ علیه عراق قلمداد و خطر راهپیمایی به سوی بیت المقدس را خاطر نشان کرد .

حجت الاسلام محسن قرائتی نماینده امام و سرپرست نهضت سواد آموزی گفت : همان گونه که جنگ را به طور بسیجی حل کردیم برای محو بی سوادی نیز باید بسیج شویم .

میرحسین موسوی نخست وزیر : نظام ما یک نظام استوار یافته ای است که می تواند به مسائل برون مرزی با وجود تمام توطئه هایی که علیه آن صورت می گیرد توجه داشته باشد .

روابط عمومی دادستانی انقلاب اسلامی مرکز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد : هفته نامه اتحاد مردم وابسته به حزب توده توقیف شد و اجازه انتشار ندارد .

حجت الاسلام ناطق نوری وزیر کشور : ما به منظور خفه کردن آتش توپخانه عراق که شهرها و روستاهای مرزی ما را زیر آتش داشته مجبور به نفوذ در خاک عراق شده ایم .

به حکم دادگاه انقلاب اسلامی ارومیه سقراط دبیری فرزند ناصر از اعضای حساس و موثر گروهک ملحد کومله به جرم اخفاء اسلحه و مهمات جنگی .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 سال پیش در چنین روزی سابقه تهدید نابودی ارتش ایران

33 سال پیش در چنین روزی سابقه تهدید نابودی ارتش ایران