مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 تیر 1394 ساعت 12:112015-07-19سياسي

اقلیت های مذهبی در ایران با آرامش کامل زندگی می کنند


عضو شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان گفت: تمامی اقلیت های مذهبی در ایران اسلامی در آرامش کامل و با وحدت و همدلی در این کشور به زندگی خود ادامه می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو وارطان آبراه هی میان عضو شورای خلیفه گری ارامنه آذربایجان و مسئول هیئت برگزار کننده مراسم عشاء ربانی قره کلیسا در نشست اعضای این شورا با فرمانداری شهرستان چالدران با اعلام این مطلب گفت : امروزه تمامی اقلیتهای مذهبی می توانند در ایران اسلامی به راحتی و با آزادی کامل به زندگی خود ادامه دهند که نظام جمهوری اسلامی ایران از این لحاظ در سطح دنیا زبان زد شده است.

وی آزادی در انجام مراسم دینی و فراهم کردن زمینه مناسب برای بر گزاری مراسم اقیلتهای مذهبی را یکی از پشتوانه های آزادی اقیلتهای دینی و مذهبی در ایران اسلامی یاد کرد و گفت: بر گزاری مراسم سالیانه عشاء ربانی یا بادارک در مجموعه تاریخی قره کلیسا در شهرستان چالدران با حضور ارامنه جهان آنهم با حمایت خاص مسئولین دلسوز نظام یکی از جلوه های این آزادی در کشور می باشد.

وارطان آبراه هی میان از اقلیتهای مذهبی به عنوان جزیی جدایی ناپذیر با ملت ایران اسلامی دانست و گفت دشمنان اسلام می خواهند با راه اندازی توطئه وانمود کنند که اقیلتهای مذهبی در ایران اسلامی از آزادی بر خوردار نیستند غافل از اینک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقلیت های مذهبی در ایران با آرامش کامل زندگی می کنند

اقلیت های مذهبی در ایران با آرامش کامل زندگی می کنند