مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 تیر 1394 ساعت 20:412015-07-19حوادث

عملیات جست وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده در سبلان آغاز شد


مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل گفت: به دنبال اعلام گم شدن یک گروه کوهنوردی در کوه سبلان عملیات جست وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده توسط هلال احمر اردبیل آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، بهرام غیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: گروه کوهنوردی در قالب دو نفر از کرمانشاه برای صعود به قله سبلان اقدام کرده بودند که به دنبال بی اطلاعی از وضعیت و موقعیت این گروه گزارش مبنی بر مفقود شدن این کوهنوردان در قله سبلان به هلال احمر اردبیل ارسال شد تا در این زمینه عملیات امداد و نجات انجام شود.

مدیر عامل جمعیت جوانان هلال احمر استان اردبیل افزود: به دنبال اعلام گم شدن این کوهنوردان در یک ساعت گذشته بلافاصله گروه کوهنوردی امداد و نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند تا عملیات جست وجو و نجات این افراد را آغاز کنند.

وی گفت: بعد از تلاش های فراوان موفق شدیم که با شماره تلفن همراه یکی از این افراد تماس گرفته و در مورد موقعیت آنها اطلاعاتی کسب کنیم اما به دلیل ناآشنا بودن این افراد با مسیر در حال حاضر موقعیت دقیق آنها شناسایی نشده و همچنان اکیپ های کوهنوردی و امداد و نجات هلال احمر در جست وجوی این گروه تلاش می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات جست وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده در سبلان آغاز شد

عملیات جست وجو برای نجات کوهنوردان مفقودشده در سبلان آغاز شد