مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 تیر 1394 ساعت 08:552015-07-20اجتماعي

رییس هلال احمر چالوس: 12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است


رییس جمعیت هلال احمر چالوس از آمادگی امدادگران این جمعیت برای کمک رسانی به سیل زدگان خبر داد، گفت: 12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است.

- " در شهرستان چالوس، با اشاره به بارش شدید باران که از صبح دیروز در این شهرستان آغاز شد، اظهار کرد: خوشبختانه از این بارش ها تاکنون خسارت جانی به ما اعلام نشد.

وی از آبگرفتگی منزلی در خیابان گلسرخی چالوس خبر داد و افزود: امدادگران برای رفع مشکل در حالت آماده باش هستند و برای کمک به مناطق سیل زده اعزام شدند.

رییس جمعیت هلال احمر چالوس با اشاره به گرفتار شدن عده ای در حاشیه دریاچه ولشت، خاطرنشان کرد: پس از وقوع سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شدید ساعت 5 صبح باخبر شدیم که عده ای از هموطنان در حاشیه دریاچه ولشت گرفتار شده و راه ارتباطی منطقه قطع شد، بنابراین با اعزام نیرو آنها را نجات دادیم اما 12 خودرو همچنان در حاشیه دریاچه باقی مانده که نیاز به اعزام لودر از سوی بخشداری و شهرداری برای بازگشایی مسیر است.

وی در پایان از قطع راه ارتباطی روستای سما در مرزن آباد خبر داد و گفت: در پی وقوع سیلاب و آبگرفتگی شدید جاده سما نیز مسدود شد و علاوه بر قطع راه ارتباطی، باغ ها و اراضی زراعی منطقه نیز زیر آب فرو رفت که برای بازگشایی این مسیر نیز به لودر و ماشین آلات نیاز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هلال احمر چالوس: 12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است

رییس هلال احمر چالوس: 12 خودرو در حاشیه دریاچه ولشت چالوس باقی مانده است