مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 تیر 1394 ساعت 11:362015-07-21اقتصادي

وضعیت 30 هزار پرونده واگذاری اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می شود


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون 30 هزار مورد در این استان واگذاری زمین منابع ملی انجام شده که بسیاری از این طرح ها اجرایی نشده است.

- یاسوج" از فعال شدن کمیسیون ماده 3 در این استان خبر داد و اظهار داشت: وضعیت اراضی ملی واگذار شده به متقاضیان سرمایه گذاری از اول انقلاب تاکنون تعیین تکلیف می شود.

وی عنوان کرد: تاکنون 30 هزار مورد در این استان واگذاری زمین منابع ملی انجام شده که بسیاری از این طرح ها اجرایی نشده و افراد خود را مالک اراضی ملی می دانند و در برخی مواقع احتمال خرید و فروش نیز وجود دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه روند قانونی برای بازپس گیری اراضی ملی که متقاضیان سرمایه گذاری نسبت به اجرای طرح اقدام نکرده اند، انجام نشده است، افزود: طبق بررسی های اجمالی که داشتم تنها یک یا دو مورد اخطار دارند.

بهشتی فرد ابراز کرد: طبق قانون افراد متقاضی سرمایه گذاری در بخش های مختلف که اراضی ملی جهت اجرای طرح واگذار شده ولی هنوز خبری از اجرا نیست باید 2 اخطار از طریق منابع طبیعی و آبخیزداری صورت گیرد و بعد فسخ قرارداد شود.

وی از فعال شدن کمیسیونی در سازمان جهادکشاورزی در زمینه نظارت بر اراضی ملی واگذار شده خبر داد و گفت: تاکنون موارد مختلفی را خواستیم با متقاض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت 30 هزار پرونده واگذاری اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می شود

وضعیت 30 هزار پرونده واگذاری اراضی ملی در کهگیلویه و بویراحمد تعیین تکلیف می شود