مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 تیر 1394 ساعت 13:252015-07-21فرهنگي

«آتقی» به تلویزیون بازگشت


گلپایگانی درباره داستان فیلم تلویزیونی «سفر بخیر مادربزرگ» توضیح داد: داستان این فیلم تلویزیونی که قرار است سینمایی هم بشود درباره سفری جمعی یک خانواده به مشهد است که در راه اتفاق های طنزآمیزی برای آنها می افتد و به این ترتیب داستان شکل می گیرد.

- گلپایگانی درباره داستان فیلم تلویزیونی سفر بخیر مادربزرگ توضیح داد: داستان این فیلم تلویزیونی که قرار است سینمایی هم بشود درباره سفری جمعی یک خانواده به مشهد است که در راه اتفاق های طنزآمیزی برای آنها می افتد و به این ترتیب داستان شکل می گیرد.

جواد گلپایگانی بازیگر نقش آتقی در سریال آینه عبرت از حضور دوباره اش پس از 20 سال مقابل دوربین فیلم تلویزیونی سفر بخیر مادربزرگ ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر جواد گلپایگانی که تماشاگر ایرانی او را به خاطر بازی در نقش آتقی در سریال آینه عبرت در دهه 60 به یاد دارد پس از آزادی از زندان و حل مشکلاتش به تازگی در فیلم تلویزیونی سفر بخیر مادربزرگ ساخته مسعود رشیدی مقابل دوربین رفته و از حضورش در عرصه بازیگری پس از گذشت 20 سال خوشحال است و به گفته خودش سر از پا نمی شناسد.

این بازیگر درباره حضور دوباره اش مقابل دوربین به گفت: در همه سال هایی که گرفتار زندان بودم آرزو داشتم به عرصه بازیگری برگردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«آتقی» به تلویزیون بازگشت

«آتقی» به تلویزیون بازگشت