مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 12:302015-07-22بين الملل

حامد شهبازی 20 میلیون دلار برای مخالفت کنگره آمریکا با توافق هسته ای


کمیته روابط عمومی اسراییل و آمریکا(آیپک) درباره توافق هسته ای بین جمهوری اسلامی ایران و قدرتهای جهانی اعلان جنگ کرده و گفته می شود به دنبال آن است که 20 میلیون دلار را طی دو ماه آینده برای فشار بر کنگره آمریکا به منظور رد توافق هزینه نماید.

- این لابی پرنفوذ رژیم صهیونیستی که مدتهاست علیه مذاکرات هسته ای بین ایران و گروه 1+5 تلاش می کرده و اکنون با نزدیک شدن به امضای احتمالی توافق تمامی برنامه های خود را نقش برآب می بیند، به عنوان بخشی از اقداماتش به منظور رد توافق از سوی کنگره آمریکا، گروهی را تحت عنوان شهروندان حامی ایران غیر هسته ای تشکیل داده که به نوشته نیویورک تایمز به منظور انجام ماموریت آموزش عموم درباره خطرات توافق پیشنهادی با ایران ، تشکیل شده است.

به گفته این روزنامه بودجه ای 20 میلیون دلاری برای تبلیغات در بیش از 40 ایالت آمریکا و دیگر گروه های زیر مجموعه آیپک اختصاص یافته است.

بررسی ها حاکی از آن است که این لابی صهیونیستی برای شکل گیری کمپین خود علیه توافق هسته ای با ایران به گروه ها و شخصیتهای مخالف دیپلماسی با ایران دست یاری دراز کرده و با اتکای آنها این سناریو را طراحی کرده و وب سایت شهروندان حامی ایران غیر هسته ای دو مطلب منتشر کرده که البته یکی از این مطالب بعدها حذف شده و در آن به گروهک تروریستی مناف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حامد شهبازی 20 میلیون دلار برای مخالفت کنگره آمریکا با توافق هسته ای

حامد شهبازی 20 میلیون دلار برای مخالفت کنگره آمریکا با توافق هسته ای