مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 16:362015-07-22ورزشي

مراکز ازدواج آسان در قزوین ساماندهی می شود


معاون اداره کل ورزش و جوانان قزوین گفت: به منظور ساماندهی مراکز ازدواج آسان در قزوین برنامه های بسیاری تدوین شده که باید توجه ویژه ای به آنها شود.

- " از قزوین مهران قاسمی ظهر امروز در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قزوین که در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در حوزه جوانان از اهمیت بالایی برخوردار است عدم اعتماد برخی از مدیران به موضوع جوانان بوده که باید با ارائه راهکارها و برنامه ریزی مناسب این مشکل برطرف شود.

وی افزود: در ماه گذشته برای برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) از تمامی دستگاه های استان درخواست کردیم جوانان حود را معرفی کنند که از میان تمامی دستگاه ها تنها پنج دستگاه در زمان مشخص جوان برتر خود را انتخاب و معرفی کردند معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان کرد: 80 درصد جوانان کشور چیزی به عنوان اوقات فراغت را ندارند و تنها 20 درصد از جوانان توسط سازمان ها و ارگان ها ساماندهی شده اند.

قاسمی خاطرنشان کرد: ارتباطات، عصر اطلاعات، نوگرایی رو به تزید نشان می دهد که نمی توانیم جوانان را به قسمت خاصی ارجاع دهیم و باید تمامی فضاها را برای آن ها فراهم کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز ازدواج آسان در قزوین ساماندهی می شود

مراکز ازدواج آسان در قزوین ساماندهی می شود