مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 تیر 1394 ساعت 19:112015-07-22اجتماعي

معاون وزیر تعاون از مرکز قلب مازندران بازدید کرد


حسین طایی معاون وزیر تعاون, کار و رفاه اجتماعی عصر امروز از مرکز قلب مازندران در بیمارستان فاطمه زهرا (س) بازدید کرد.

- " از ساری، حسین طایی معاون اشتغال و کارآفرینی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرکل جدید تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای شورای هماهنگی رفاه و تامین اجتماعی مازندران از بخش ‎های مختلف مرکز قلب مازندران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید از کیاکجوری، رییس اداره تعاون, کار و رفاه اجتماعی تنکابن که به دلیل عارضه قلبی در این مرکز درمانی بستری بوده عیادت کرد.

معاون وزیر رفاه نیز ضمن عیادت از چند بیمار در بخش قلب مازندران از نحوه خدمات رسانی مناسب و عملکرد مطلوب ریاست مرکز آموزشی درمانی تخصصی قلب مازندران تقدیر کرد.

ابوالقاسم فلاح, رییس مرکز قلب مازندران نیز در حاشیه این بازدید از برنامه های این مرکز درمانی برای رفاه حال همشهریان و مسافران استان خبر داد و افزود: مرکز جراحی اورژانس قلب استان راه اندازی شده که بیماران قلبی در کوتاه ترین زمان ممکن تحت جراحی های پی سی آی (بازکردن عروق قلبی) قرار می گیرند.

وی با بیان اینکه این مرکز به عنوان مرکز قلب منطقه به بیماران قلبی و عروقی شمال کشور و استان های همجوار خدمات رسانی می کند، گفت: در سه ماهه گذشته 1515 عمل آنژیوگرافی، 400 جراحی قلب باز و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر تعاون از مرکز قلب مازندران بازدید کرد

معاون وزیر تعاون از مرکز قلب مازندران بازدید کرد