مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 مرداد 1394 ساعت 15:452015-07-23سياسي

اصولگرایان به دنبال تشکیل شورای هماهنگی


سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری از تشکیل شورایی تحت عنوان "شورای هماهنگی اصولگرایان " با محوریت انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

سید کمال الدین سجادی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در جلسه شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری که صبح امروز برگزار شد طرحی در راستای تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان مدنظر قرار گرفت که در مسیر انتخابات سال جاری فعالیت داشته باشد.

شورای هماهنگی اصولگرایان تشکیل می شود وی با بیان اینکه این شورا بروزتر و کارآمدتر از جبهه متحد اصولگرایان خواهد بود، ادامه داد: ما از همه اصولگرایان دعوت می کنیم که به این شورا بپیوندند تا همگی در راستای انسجام و وحدت میان اصولگرایان حرکت کنیم.

سجادی تاکید کرد: این شورا، همه اصولگرایان را دربرخواهد گرفت و در آینده از میان خود یک هیات مدیره انتخاب خواهد کرد، گفت: چگونگی عملیاتی شدن اهداف این شورا در آینده به صورت تدریجی اطلاع رسانی می شود.

وی همچنین ضمن اینکه دیدار اعضای جبهه پایداری، موتلفه و ایثارگران را با محمدرضا باهنر ، دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری مورد توجه قرار داد، خاطر نشان کرد:در جلسه امروز جبهه گزارشی از این دیدارها مطرح شد و این موضوع نیز مد نظر قرار گرفت که در راستای وحدت و انسجام اصولگرایان چه فعالیتها و اقداماتی را باید ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصولگرایان به دنبال تشکیل شورای هماهنگی

اصولگرایان به دنبال تشکیل شورای هماهنگی