مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مرداد 1394 ساعت 08:112015-07-24سياسي

ذوق زدگی و اظهار نظرهای هیجان زده تبعات داخلی و خارجی در پی خواهد داشت


نایب رییس شورای قشر بسیج دانشجویی استان خراسان جنوبی با انتقاد از جریان سازی و ذوق زدگی برخی مردم و مسئولان بعد از ارائه متن جمع بندی مذاکرات گفت: - این خوشحالی و ذوق زدگی زود هنگام تبعات داخلی و خارجی را به دنبال خواهد داشت.

رامین محمدزاده مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو در بیرجند"، در راستای به نتیجه رسیدن مذاکرات و ارائه متن جمع بندی گفت: اگرچه نمی توان از زحمات شبانه روزی تیم مذاکره کننده چشم پوشی کرد و زحمات این عزیزان را نادیده گرفت اما به نظر من برای اظهار نظرهای هیجان زده هنوز زود است .

وی با انتقاد از جریان سازی و ذوق زدگی برخی مردم و مسئولان بعد از ارائه متن جمع بندی مذاکرات گفت: این خوشحالی و ذوق زدگی زود هنگام تبعات داخلی و خارجی را به دنبال خواهد داشت که از نظر پیامدهای داخلی به این نکته باید اشاره داشت که ممکن است مردم دچار گمراهی شوند و برای تشخیص صحیح دچار ابهام شوند چراکه هنوز باید این سند جمع بندی مذاکرات(برجام) در مجلس بررسی شود و کارشناسان نظر خودشان را بدهند و همانطور که رهبری گفت روال قانونی خودش را طی کند.

نایب رییس شورای قشر بسیج دانشجویی استان افزود: البته این اظهار نظرها در سطح جامعه توقع هایی را هم ایجاد می کند و آن هم حل مشکلات مردم در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذوق زدگی و اظهار نظرهای هیجان زده تبعات داخلی و خارجی در پی خواهد داشت

ذوق زدگی و اظهار نظرهای هیجان زده تبعات داخلی و خارجی در پی خواهد داشت