مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مرداد 1394 ساعت 14:552015-07-24اقتصادي

مهمان پرست خبر داد: تأسیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و لهستان در آینده نزدیک


سفیر ایران در ورشو از راه اندازی اتاق مشترک بازرگانی ایران و لهستان در آینده نزدیک خبر داد و آن را در برقراری ارتباط مستقیم بین تجار دو کشور گامی اساسی برشمرد.

- "، رامین مهمان پرست سفیر کشورمان در لهستان به همراه پیخوچنسکی معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد لهستان در کنفرانس مطبوعاتی که در محل وزارت اقتصاد لهستان برگزار شد، به سوالات خبرنگاران در خصوص روابط اقتصادی ایران و لهستان پس از لغو تحریم ها پاسخ داد.

در ابتدای این نشست خبری پیخوچنسکی معاون نخست وزیر و وزیر اقتصاد لهستان که امور صنعت، معدن، تجارت، نیروگاه و انرژی را بر عهده دارد، در اظهاراتی توافق وین را یک توافق خوب برای جهان و کل منطقه دانست و از آن به عنوان یک قدم مثبت برای گسترش همکاری های اقتصادی، فرهنگی و سیاسی ایران و لهستان نام برد.

وی اظهار داشت: در همین راستا قصد داریم تا با یک هیات مهم اقتصادی که متشکل از تجار و صاحبان شرکت های معتبر خصوصی و همچنین گروه بزرگی از خبرنگاران رسانه های مختلف است در نخستین روزهای پاییز امسال به ایران سفر کرده تا از جذابیت های سرمایه گذاری در ایران از نزدیک دیدن کنیم.

وی همچنین شرکت در نمایشگاه های مهم بین المللی در ایران از جمله صنایع مخابرات، محصولات کشاورزی و تاسیسات آب و فاضلاب را برای شرکت های لهستانی مهم دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان پرست خبر داد: تأسیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و لهستان در آینده نزدیک

مهمان پرست خبر داد: تأسیس اتاق مشترک بازرگانی ایران و لهستان در آینده نزدیک