مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 مرداد 1394 ساعت 17:302015-07-24سياسي

یکی از مقامات سابق جنبش فتح: جمال عبدالناصر در سودان مسموم شد


عاطف ابوبکر مدیر سابق دایره سیاسی شورای انقلابی جنبش فتح گفت جمال عبدالناصر رییس جمهور سابق مصر احتمالا در سفر به سودان مسموم شد و پس از بازگشت به مصر درگذشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری سما از رام الله، این مسئول جنبش فتح در مصاحبه ای تلویزیونی گفت دستگاه های اطلاعاتی هم اکنون در حال بررسی این فرضیه هستند که عبدالناصر به علت مسموم شدن در سودان، جان باخت.

ابوبکر به نقل از کارشناسان گفت سمی که احتمالا برای مسموم کردن عبدالناصر به کار رفت به 10 تا 12 ماه زمان نیاز دارد که در بدن منتشر شود و تاثیری مرگبار دارد.

وی افزود احتمالا جعفر النمیری رییس جمهور سابق سودان و صبری البنا معروف به ابونضال رییس شورای انقلابی فتح در این ماجرا دست داشتند.

به گفته عاطف ابوبکر، جمال عبدالناصر در سفر به خرطوم از نمایشگاهی از سلاح های غنیمت گرفته شده از ارتش اسراییل که ابونضال برگزار کرده بود دیدن کرد و احتمال دارد در این نمایشگاه از طریق هفت تیر آلوده به سم که به وی اهدا شد مسموم شده باشد.

ابوبکر افزود جعفر النمیری و ابونضال روابطی بر اساس منافع متقابل داشتند به گونه ای که رییس جمهور سابق سودان از ابونضال برای تحت پیگرد قرار دادن مخالفان خود و خلاص شدن از آنها استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مقامات سابق جنبش فتح: جمال عبدالناصر در سودان مسموم شد

یکی از مقامات سابق جنبش فتح: جمال عبدالناصر در سودان مسموم شد