رییس اتحادیه هتلداران سنندج: مشتری مداری عاملی برای موفقیت در کسب و کار استرییس اتحادیه هتلداران شهرستان سنندج گفت: مشتری مداری عاملی موثر و مهم برای موفقیت در کسب و کار محسوب می شود. - سید عطاء الله احمدی امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: قناعت در سودِ درآمد برای اصناف و داشتن اعتماد به نفس نیز می تواند کاسب را در پیشرفت کاری کمک کند. وی با بیان اینکه هم اکنون 15 سال است که در اتحادیه هتلداران مشغول فعالیت است، افزود: در حال حاضر 151 واحد صنفی مرتبط با فعالیت این اتحادیه در سنندج فعالیت دارند که متاسفانه مورد کم مهری مسئولان قرار گرفته اند به نحوی که بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها؛ این قشر نه جزو صنف صنعتی محسوب شدند که یارانه بگیرند و نه نگرش ویژه ای نسبت به آنها وجود داشت. رییس اتحادیه هتلداران شهرستان سنندج با اشاره به اینکه واحدهای خدماتی مانند هتل، غذاخوری و رستوران ها مشکلات خاص خود را دارند، خاطرنشان کرد: این واحدها چون با عموم مردم در ارتباط هستند لازم است که مسئولان به این واحدها بهای بیشتری بدهند تا بتواند جوابگوی نیاز مردم باشند. احمدی بیان کرد: با توجه به اینکه واحدهای خدماتی مانند رستوران، هتل و غذاخوری ها با عموم مردم در ارتباط هستند لازم است مسئولان به این واحدها بیشتر بها دهند تا انگیزه کار کردن برای آنها وجود داشته باشد به گونه ای که واحدهای دارای کارگ برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |