مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 08:102015-07-27اقتصادي

میزان جریمه های نقدی در قانون نظام صنفی


هیأت وزیران در آخرین جلسه خود به ریاست اسحاق جهانگیری معاون اول با توجه به تعدیل ارقام جرایم و تخلفات براساس تورم، میزان جریمه های نقدی در قانون نظام صنفی برای اجرا در سال 1394 را تعیین کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا آیین نامه مربوط به یکی از مواد قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات نیز به تصویب هیأت وزیران رسید.

دولت به منظور تسری احکام ناظر بر نحوه انحلال، تسویه و لغو مجوز بانک ها در مورد مؤسسات اعتباری غیربانکی مجاز، با تصویب لایحه اصلاح قانون تسری قوانین مورد نیاز به این مؤسسات موافقت کرد.

هیأت دولت همچنین پیشنهاد تقسیط اصل بدهی و بخشودگی جرایم دیرکرد وام دریافتی اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی و تلقی سود تسهیلات یاد شده به عنوان بدهی دولت به بانک کشاورزی را به تصویب رساند.

براساس این تصویب نامه، وزارت جهاد کشاورزی موظف است ضرر و زیان اتحادیه مرکزی تعاونی های روستایی و کشاورزی ایران صرفاً برای تنظیم بازار مواد پروتینی را پس از انجام حسابرسی ویژه یارانه ای به سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور اعلام نماید.

دولت همچنین با انتزاع ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از نهاد ریاست جمهوری و انتقال آن به وزارت راه و شهرسازی با عنوان مرکز ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت موافقت نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزان جریمه های نقدی در قانون نظام صنفی

میزان جریمه های نقدی در قانون نظام صنفی