مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 مرداد 1394 ساعت 11:212015-07-27سياسي

انتخابات خبرگان نباید باعث دو قطبی شدن جامعه شود


دبیر کل جامعه اسلامی مهندسان در نشست خبری که صبح امروز در شورای مرکزی این حزب برگزار شد گفت: اگر قرار باشد خبرگان سیاسی شود ممکن است عده ای در این زمین خواب آشفته ببینند و ما باید از تعبیر این خواب جلوگیری کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو ، محمدرضا باهنر دبیر کل حزب جامعه مهندسان در نشست خبری که صبح امروز (دوشنبه 5 مرداد) در شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسان برگزار شد ضمن گرامی داشت سالگرد عملیات غرور آفرین مرصاد اظهار داشت: عملیات مرصاد اوج حضور غیرسازمانی و مردمی مجاهدین و ایثاگرانی بود که با فرمان امام امت حرکت کردند و امروز پس از گذشت 25 سال سرنوشت کسانی که به دین و میهن خود خیانت کردند مشخص است.

وی در ادامه این نشست با اشاره به حادثه بحران های پیش آمده در کشور اظهار داشت: بحران های غیرقابل پیش بینی مسئله مهمی است که عده ای هموطنانمان در این رابطه بی خانمان شدند اگر چه برخی موسسات امدادی از جمله بسیج توانستند کمک های خوبی انجام دهند اما این اتفاق نشان داد ما در پیش بینی حوادث غیرمترقبه نقاط کور زیادی داریم.

باهنر با بیان اینکه از مسئولین ستاد بحران و قوه قضاییه خواستار رسیدگی سریع و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی را داریم اضافه کرد: یک سری اقدامات باید در زمان حادثه انجام شود و سری دیگر از اقدامات اقدام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات خبرگان نباید باعث دو قطبی شدن جامعه شود

انتخابات خبرگان نباید باعث دو قطبی شدن جامعه شود